ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני בניגוד לייעוץ עסקי או אסטרטגי מתמקד בתהליכים פנים ארגוניים, בדגש על עובדים ותהליכי עבודה כשהמטרה הינה שיפור משמעותי של התפקוד הן של העובדים והן מניעת נטישתם תוך ייעול התהליכים שיובילו לצמיחה עסקית.

תפיסת העולם המנחה אותנו היא היכולת לראות את הארגון כיחידה אורגנית שלמה אחת.

לכל פרט שבה יש חלק ותרומה בעשייה המשותפת, בעולם זה קיימת חשיבות לזהות את החסמים הקיימים אשר יוצרים מעצורים, עכבות ואיומים על ההרמוניה של החברה.

אנו מלווים ארגונים מתחומים שונים ומגוונים, מכירים לעומק את האתגרים שארגונים נתקלים בהם, בעולם של שינויים סביבתיים ומגבלות במשאבי כוח ותופעות כמו התפטרות שקטה, העדר מוטיבציה, שחיקה, התפטרות, העדר יוזמה אישית וקבוצתית .
אשר מעמידים בפי הנהלת החברה אתגרים ניהוליים שהפתרון אינו מצוי בספרות המקצועית או האקדמאית.

חברות נמדדות היום בדינמיות, גמישות ניהולית, חדשנות ויוזמה אשר מאפשרים את שרידותה של חברה ויכולתה להוביל בעולם של חוסר וודאות. השבחת כוח אדם, העשרת תפקידים, שיפור ידע מקצועי הינה מאתגרי התקופה. 

לאורך השנים ולאור ניסיוננו הרב, פיתחנו מספר מסלולי ליווי:

מסלול ליווי רגיל

מטרתו טיפול מקיף ויסודי בכלל הנושאים בחברה, אנו מגיעים לחברה מבצעים בדיקה יסודית, מאפיינים את מצב החברה, גם כאן מבצעים הסקת מסקנות. בשלב זה האחריות לביצוע וטיפול היא עלינו, אנו מטפלים בפועל בתהליך ארוך טווח עד הגעה ליעד הנדרש . נושאים הנדרשים לטיפול במסגרת התהליך ולחברה אין את הידע המקצועי לצורך שביצוע השינוי, אנו מעבירים הדרכות ונותנים את הכלים המקצועיים לביצוע המשימות.

מלאו פרטים אחזור אליכם בהקדם :)