ארגון ושיטות

פעילותה של חברה מתאיפיינת בהוצאת מטרותיה אל הפועל . תהליכים אילו יוצרים מעורבות והתגיסות של כל העובדים למען אותה מטרה החל מהנהלת החברה שהציבה את המטרות דרך דרגי בינים ועד אחרון העובדים. בדרך ליישום אותם יש לוודא כי מערכות היחסים, והאיזונים שנקבעו נשמרים אחרת היעדים והמטרות לא יושגו .
לצורך הבטחת הצלחת המטרות הנהלת החברה קובעת לעצמה את התהליכים, שיטות , מדדים, אמצעי פעולה וסט של התניות שתפקידם אחד ויחיד – השגת המטרה . מתפקידה של ההנהלה לזהות את כל אותם כשלים אפשרים לאורך שרשרת התפקוד הארגוני והם:

  • בחינת תהליכי העבודה שמבוצעים מול אותן הגדרות ראשוניות .
  • מערכות יחסים וזיקה בפועל בין כל הגורמים בחברה הבאות לידי ביטוי בתקשורת חוצת ארגון, איזונים חוזרים ,ומערכות בקרה מגוונות.
  • בחינת מערך הסיפוקים של הפרט בתוך הארגון , והאם הוא ממצה את יכולותיו, מקומו וכישוריו האישיים והמקצועיים במקום שבו הוא נמצא .
  • קיומם של הערכות מנהלים וכפיפים ,על מנת לזהות נקודות כשל הראויות לתיקון ותיחזוק ההתקשורת ביניהם.
  • קיומם של תהליכי הערכת ביצועים של הפרט בתוך הארגון שבאה לידי ביטוי בתגמולו במתכונת שכר, בונוסים, תנאי עבודה ועוד. יש להבטיח כי השיטה שנקבעה תואמת את הלך הרוח הארגוני והאם היא מקדמת בצורה שווה הוגנת הן את החברה ,והן את העובד בה.

אהבתם? שתפו!

צרו קשר ונשמח לשוחח ולעזור בכל דרך שנוכל!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם! 

אולי יעניין אתכם גם:

חברות משפחתיות

חברות משפחתיות קיימות משחר ההיסטוריה ויחד עם זאת המאתגרות ביותר בשל המורכבות הקיימת לשם תפעולן השוטף. השנויים בגישות ובצפיות של הדור הצעיר מול השמרנות של

קרא עוד »

מכירות ושירות לקוחות

מחלקת המכירות ושירות הלקוחות שלצידה הינם מליבת פעילותה של כל חברה כלכלית. תפקידה של מחלקת המכירות לייצר את הפעולות הנדרשות על מנת להוציא לפועל באמצעים

קרא עוד »

מלאו פרטים אחזור אליכם בהקדם :)