מכירות ושירות לקוחות

מחלקת המכירות ושירות הלקוחות שלצידה הינם מליבת פעילותה של כל חברה כלכלית. תפקידה של מחלקת המכירות לייצר את הפעולות הנדרשות על מנת להוציא לפועל באמצעים כספיים את מוצריה של החברה באם הם פיזיים או שאינם .הפעולות האלו חייבות להיות מתורגמות לממדי זמן, איכות, רווח , תוך יצירת מערכת קשרים ויחסים ללקוחות החברה באופן שהוגדר על ידם. בשל מיקומה הקריטי בתוך מבנה הארגוני של החברה כל כשל ולו הקטן ביותר משפיע על שרידותה של החברה ומנגד מאפשר את הצלחתה של החברה .יעילותה של היחידה משתקפת בצורה ברורה בשפת הנתונים ומתורגמת למערכת היחסים שנוצרת הינה ובין לקוחותיה. המוצר הינו חוד החנית של תהליך המכירות אולם מי שמדברר אותו אל לקוחות הקצה, הינם אנשי המכירות על מגוון התפקידים.
לא בכדי מחלקת המכירות נושאת באחריות למערכת היחסים מול לקוחות החברה, טיפוחם, ושימורם כנכס אסטרטגי לחברה .
בשל החשיבות ומקומה של מחלקת המכירות יש לוודא כי מתקיימים בתוך המחלקה תהליכים שמטרתם לייצר מקסום של תוצאות מכירה תוך כדי שמירה על אמות מידה שהנהלת החברה הגדירה אותן.
מתוך חשיבות זאת חברת "דרגות " בנתה סט של כלים אשר מציפים בעיות עוד בטרם הם מאיימות על הא רגון. כלים אילו מתאפיינים בהערכת תפקודם של אנשי מכירות, זיהוי מעמדם אצל לקוחותיהם, כיצד מוצרי החברה נתפסים בעיני לקוחותיהם . האם מתקיים סרגל של מימוש ציפיות לקוחות הן ממוצרי החברה, והן ברמת השירות אשר נלוות אליהן. יכולותיו של איש המכירות כמו גם אנשי השירות דורשות תחזוק שוטף והבאת יכולות המכירה לכלל ביטוי.
"דרגות" מתאימה הדרכות אישיות שמותאמות לאופי הארגון ולאנשים שבתוכה דבר זה מבטיח את האפקטיביות של תהליך ההדרכה . ההדרכות כוללות בניית סרטונים המבוססים על תרחישי אמת כפי שהם קורים בחיי היומיום , ניתוחם ובניית תוכניות הדרכה ייחודיות.

אהבתם? שתפו!

צרו קשר ונשמח לשוחח ולעזור בכל דרך שנוכל!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם! 

אולי יעניין אתכם גם:

חברות משפחתיות

חברות משפחתיות קיימות משחר ההיסטוריה ויחד עם זאת המאתגרות ביותר בשל המורכבות הקיימת לשם תפעולן השוטף. השנויים בגישות ובצפיות של הדור הצעיר מול השמרנות של

קרא עוד »

מכירות ושירות לקוחות

מחלקת המכירות ושירות הלקוחות שלצידה הינם מליבת פעילותה של כל חברה כלכלית. תפקידה של מחלקת המכירות לייצר את הפעולות הנדרשות על מנת להוציא לפועל באמצעים

קרא עוד »

מלאו פרטים אחזור אליכם בהקדם :)